יום שלישי, 5 ביוני 2012

חברות הסלולר גולן טלקום והוט מובייל לא עומדות בלחץ




גולן טלקום והוט מובייל,המצטרפים החדשים מאוכזבים.

בימים האחרונים אין סוף פירסומים על החברות החדשה שנכנסו לתחום הסלולר "גולן טלקום" ו"הוט מובייל"

למרות שהמטרה הייתה טובה ומבורכת בכדי להוריד את המחירים בשוק הסלולר וטוב שכך קרה החברות החדשות מתקשות לספק שירות ללקוחות החדשים לדגומא בגולן טלקום הרבה לקוחות טוענים שתהליך הניוד לוקח ימים ושלפעמים אי אפשר להוציא או לקבל שיחות ומנגד ב"הוט מובייל" יש גם הרבה תקלות בתהליך הניוד וגם החברה הפסיקה לספק שירות של שליחים ככה שלקוח חדש צריך להגיע לעמדת השירות ששם יש תורים ארוכים ומייגעים.

אני חשובת שהלקוחות החדשים של החברות הללו היו צריכים לדעת את הדברים מראש הרי שמדובר בחברות חדשות בשוק בלי הרבה ניסיון בשוק הסלולר ,והסיבה השנייה היא אשמת החברות החדשות שעובדת בשיטת ה"תעמיס" מה זה שיטת התעמיס? זאת השיטה שלא משנה יש תשתיות אין תשתיות יש מספיק מוקדנים בשירות לקוחות אין מספיק מוקדנים,פשוט לגייס כמה שיותר לקוחות זאת המטרה ואז מתחילות התקלות,זה לא עובד ככה חברות חדשות דבר ראשון צריכות לבוא מוכנות ובשביל זה צריך להשקיע הרבה כסף עם זה בתשתיות ועם זה במוקדנים שיוכלו לספק שירות לכלל הלקוחותבכל מקרה נקווה שבמשך הזמן התקלות הללו יפסקו ווידוי אישי אני גם מתכוון לעבור לאחת החברות הללו,אבל רק אחרי כמה חודשים שיהיו באוויר כדי לראות איך הם מתמודדות עם התקלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה