יום ראשון, 29 ביולי 2012

מחירי הדירות בירידה מתמדת




הסוף למחירי הדירות הגבוהים?

עזבו את מה שהקבלים ויזמי נדל"ן מספרים לכם ובכלל מהמחירים בכל המודעות באינטרנט ,בפועל בשטח מחירי הדירות בירידה מתמדת הוכחה לכך לפני כשבוע התראיין קבלן בתוכנית "לילה כלכלי" המשודרת בערוץ 10 בהנחיית אלון גל ואמר מבלי להתבייש שהפרוייקט שלו תקוע והוא הוריד מאות אלפי שקלים כדי להביא קונים ובשטח אנשים מחכים לירידת מחירים ולא קונים ,ואני אומר צריך יותר מיזה? פשוט מאוד לא לקנות בתים תיתנו לקבלנים להישאר עם דירות חדשות סתם עומדות ותראו איך הם מורידים את המחירים וככה נשבור את בועת הנדל"ן והמחירים האסטרונומים ,פשוט לא לקנות דירות וגם לא להשכיר ,עדיף לחיות שנה שנתיים אצל ההורים מאשר להשכיר דירה ולזרוק את הכסף סתם לחינם ,בסופו של דבר זה יבוא. בפינה שלנו החדשה בכל שבוע נביא סיפור אחר של גולשים הפעם זה הוא סיפורו של מ' ממרכז הארץ שרצה לקנות דירה בתל אביב ,במירוץ אחרי הדירות נתקלתי בדירה בת 3 חדרים שהכי התאימה לי ובת זוגתי הדירה עלתה כ 1850000 כמובן שהמחיר הראשוני מבחינתי הוא בהדר המלצה ותמיד יש לרדת ביקשתי מבעל הדירה שירד קצת במחיר לסביבות ה1700000 והוא סירב בתוקף וטען שזהו מחיר טוב וגם המתווך הסכים איתו וטענו שניהם בפה אחד "תזדרז לקנות הדירה תיחטף והמחירים יעלו" אני כהרגלי תמיד עיקש ומקשיב רק לעצמי (וכנראה שזה עזר לי במקרה הזה) סירבתי בתוקף למחיר המופקע והלכתי לדרכי לאחר כחודש התקשרו אלי ממשרד התיווך ושאלו אם אני רוצה לרכוש את הנכס במחיר של 1700000 האמת שמתוך כבוד עצמי סירבתי לקנות את הנכס וביקשתי ממשרד התיווך שירד מהעסקה הזאת ,היום לאחר כ6 חודשים הבית עדיין לא נמכר ולכמה ירד בעל הדירה? לא תאמינו ל 1500000 הבדל של 350 אלף שקל שזה סכום לא מבוטל זה רק צריך להראות לכם עד כמה השוק הזה מורכב משקרנים ונוכלים ממתווכחים שרוצים לגזור עליכם קופון ורק לוחצים עליכם לקנות בטענה שהמחירי עוד יעלו ויעלו ,אני כרגע גר עם ההורים ואין לי בעיה לגור איתם גם כמה שנים עד המחירים יחזרו להיות הגיונים,מקווה שעזרתי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה