יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

אופוריה פרק 2 לצפייה ישירה






אופוריה פרק 2

הסדרה המותחת הישראלית החדשה והמסקרנת, אופוריה פרק 2 , המשודרת בערוץ הכבלים המצליח, HOT3, מספרת על חבורת נערים, שמחפשת את עצמה בעיקר ובדרך, מנסה כמעט הכל. מסמים, אלכוהול, סקס ללא מעצורים, התמכרויות לפורנו, הכל כדי לטעום כביכול, את ריגושי החיים. הסדרה אופוריה פרק 2, מוגבלת לצפייה מגיל 18 ומעלה, עקב הקטעים הקשים שיוקרנו, אם זה סצינות סקס נועזות או סצינות רצח קשות לצפייה, שלא יעשו טוב לילדים. לסדרה המסקרנת, יש עשרה פרקים והיא תשודר כל מוצא''ש, בשעה 22:15.

הדמויות בסדרה המותחת אופוריה פרק 2

בסדרה המסקרנת והקשה לצפייה, אופוריה פרק 2, יש מספר דמויות, בהן: חופית, אותה תגלם הזמרת המצליחה,רוני דלומי. חופית, היא ילדה טובה של בית, אשר בשלב מסוים, מתחילה להשתעמם מהחיים השיגרתיים שלה ומחפשת אתגרים. היא תתאהב ברוצח, שיסבך את כל העניינים. עוד דמות בסדרה אופוריה פרק 2, הוא אושר השמן, אותו יגלם השחקן, מאור שוויצר. אושר השמן, הוא נער, שחולם עצמו כל הזמן בתפקידי מפתח בסדרות שונות. כמו כן, אושר מכור כבד, לפורנו באינטרנט, מה שפוגם בקשרים שלו עם בחורות, במציאות.

השחקנים המוכשרים בסדרה המסקרנת אופוריה פרק 2

השחקנים בסדרה המסקרנת הישראלית, אופוריה פרק 2, אלמוניים לכולנו כנראה, מלבד רוני דלומי המקסימה. מאור שוויצר, שיחק בסדרת האימה לילדים, החצויה. קוסטה קפלן, אשר יגלם את דמותו של רענו, בסדרה אופוריה פרק 2, שיחק בסרט הישראלי "סיפור קיץ". השחקן דולב מסיקה,אשר יגלם בסדרה את דמותו של צהובון, שיחק גם בדרמה הישראלית תא גורדין, בכיכובם של: רן דנקר, מוני מושונוב, נטע ריסקין, מארק איווניר, אביב אלוש, הלנה ירלובה ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה