יום חמישי, 29 במאי 2014

זגורי אימפריה , , זגורי אימפריה פרק 24 לצפייה ישירה

זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה
אביאל ואלברט עדיין לא מסכימים על כלום ולאביאל יש עוד המון צרות אחרות. שחר לא רוצה לדבר איתו כי הוא לא הגיע לתחרות ג'ודו שלה וגם בגלל שליזי נמצאת ליד אביאל כל הזמן. זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה ליזי יוצאת עם צ'או וזה מאוד מפריע לאביאל. זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה ויויאן מנסה להשאיר את אביאל בבית כמה שיותר ואלברט מנסה להבין למה אלבז ניסה לחפור בור באמצע הבית. זגורי אימפריה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה אסור לכם להחמיץ את הפרק הקרוב כי הוא הולך להיות מעניין ביותר.
זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה מירי
מירי חזרה הביתה אחרי שברחה עם החבר שלה לבית מלון. מירי הודתה שהיא זו שגנבה את הכסף ועכשיו היא מנסה לעזור לאביאל לשקם את הפלאפל שהוא פתח. מירי מאוד רוצה להתחתן ולהיכנס להריון אבל היא לא מוצאת אף בחור נורמאלי שיעזור לה. זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה הבחור היחיד שמתחיל איתה הוא החייל הבדואי של צ'או אבל היא פוחדת המתגובה של אביה. חמוד מבקש ממנה להתעלם מהעובדה שהוא בדואי ואומר לה שעשרה גברים יהוד שווים כמו אחד חמוד. זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה אל תפספסו את הפרק הקרוב שהולך לרגש והלצחיק אתכם בטירוף.

זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה דודו ואבישג
היחסים בין דודו ואבישג עולים על שרטון ודוד מרגיש שאבישג כבר ממש לא רוצה אותו. הוא יודע שבלעדיה הוא יהיה מאוד מתוסכל כי הוא רוצה להתחתן איתה ולכן הוא מוכן לספוג את כל ההשפלות שהוא עובר איתה. זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שיענה לכם על הרבה שאלות בקשר ליחסים שבין אבישג ודודו. זגורי אימפריה פרק 24 צפייה ישירה על המסך שלכם לפני כולם לצפייה ישירה ללא פרסומות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה