מקור הכתבה:נענע10
צינור לילה חושף ,בן נובק ו3 מחבריו הזמינו 2 מגשי פיצה מרשת דומינוס ולאחר שאכלו מספר משולשים הבחינו בזוועה גו'ק דבוש למגש הפיצה שכנראה התבשל לו עם הבצק ביחד ,נובק צילצל לשירות לקוחות של פיצה דומינוס ובמקום זה פיצו אותו במגש פיצה חדשה שאכן הגיעה לאחר זמן קצר.
תגובת פיצה דומינוס:
"הלקוח שהתלונן, פנה אלינו אתמול
בלילה בטלפון לשירות הלקוחות עם התלונה המצוינת. בשירות התנצלו עמוקות,
ביקשו את הפיצה לבדיקה, ושלחו ללקוח פיצה חליפית במקום. התלונה של הלקוח
הועברה לסניף ולהנהלת הרשת, שביצעה הבוקר בדיקת תברואה לסניף, בה לא נמצאו
שום סימנים לבעיה. יחד עם זאת, על מנת להסיר כל חשש בוצעה היום הדברה נוספת
בסניף המדובר.
חשוב לנו לציין כי דומינו'ס פיצה רואה את העניין בחומרה, אנו עובדים על פי הסטנדרטים הבריאותיים המחמירים ביותר, מבצעים בדיקות תברואה שוטפות מדי שבוע בכל 40 סניפי הרשת על פי הנהלים של הרשת הבינלאומית. לכן מקרה כזה כואב לנו ועל כך אנו מתנצלים עמוקות.
הלקוח פנה לדף הבית של החברה בפייסבוק אמש בחצות. היום בבוקר, בתחילת יום העבודה, בוצעה פנייה אל הלקוח בפייסבוק. רק לאחר שלא התקבלה תגובה מהלקוח, הורדה התלונה עד לסיום הבדיקה. פעולה זו נעשתה בניגוד לנהלים של דומינו'ס, אך באותו שלב, לאותו עובד לא היו את הפרטים לברר כי אכן התלונה אמיתית. התלונה מועלה מחדש בעמוד פייסבוק של הרשת, כשבסיום הבדיקה תימסר תגובתנו המלאה".
חשוב לנו לציין כי דומינו'ס פיצה רואה את העניין בחומרה, אנו עובדים על פי הסטנדרטים הבריאותיים המחמירים ביותר, מבצעים בדיקות תברואה שוטפות מדי שבוע בכל 40 סניפי הרשת על פי הנהלים של הרשת הבינלאומית. לכן מקרה כזה כואב לנו ועל כך אנו מתנצלים עמוקות.
הלקוח פנה לדף הבית של החברה בפייסבוק אמש בחצות. היום בבוקר, בתחילת יום העבודה, בוצעה פנייה אל הלקוח בפייסבוק. רק לאחר שלא התקבלה תגובה מהלקוח, הורדה התלונה עד לסיום הבדיקה. פעולה זו נעשתה בניגוד לנהלים של דומינו'ס, אך באותו שלב, לאותו עובד לא היו את הפרטים לברר כי אכן התלונה אמיתית. התלונה מועלה מחדש בעמוד פייסבוק של הרשת, כשבסיום הבדיקה תימסר תגובתנו המלאה".
אתם מוזמנים לצפות בסרטון שבו מצולם הג'וק הדבוק לבצק הפיצה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה