יום שני, 2 באפריל 2012

מי יזכה בגמר האח הגדול 4?



האח הגדול עונה 4-הגמר הגדול
הערב בשעה 21:00 זה קורה גמר האח הגדול 4 אחרי שקצת יעותר משלושה חודשים שהו הדיירים בבית האח הגדול
אז מי הערב מנצח/ת בגמר האח הגדול 4?
האם זה יהיה סער סקלי? למען האמת אני עדיין בהלם איך הצליח להגיע לגמר אדם שנחשב לשמאל הקיצוני של ישראל ולא פעם יצא נגד מדינת ישראל בפומבי אבל הקהל המשיך להצביע לו בניגוד למה שכולנו חשבנו שיודח כבר בשלבים המוקדמיןם ,האם זה יהיה סער שיזכה? אני מאמין וכמעט בטוח שלא אדם שלא מוכן לשיר את המנון מדינת ישראל וקורא לתוכנית "זבל" לא ראוי לזכות וכנראה שכך יהיה
האם זאת תהיה שרי שימחוב? יש לי וידוי את שרי מאוד אהבתי בשבועות הראשונים של התוכנית אבל לאחר מכן הכל יצא החוצה היא כבר לא הייתה שרי החמודה עם הלב הטוב אלא סוג של תככנית שהאסטרטגיה שלה היא רק להגיע לגמר ולקחת תמיליון שרי שימחוב לא הביאה שום דבר מיוחד לבית ובגלל סיבות אלא לא מגיע לה לזכות ואני מאמין שזה גם לא יקרה .
האם זאת תהיה יאנה יוסף? טוב יאנה היא אחת הדיירות האהובות עלי בעונה הזאת ללא ספק היא אמיתית אומרת הכל בפנים רק הקטע שאמרה שלא תהיה עם קותי בחוץ קצת איכזב אותי אבל כולנו בני אדם ואף אחד לא מושלם ,האם יאנה יוסף תהיה זאת שתזכה בגמר האח הגדול 4? האמת שלא על אף שהיא חמודה ואמיתית והייתה דשומיננטית אני מאמין שהערב היא לא תזכה.
האם זה יהיה קותי סבג שיזכה בגמר האח הגדול 4? טוב קותי קותי קותי ללא ספק הכוכב של העונה הזאת והדייר הכי דומיננטי ואהוב הקהל ,למרות פליטת הפה של אסי עזר שקותי סבג הוא הזוכה של הגמר לא נראה לי שהוא יזכה מסיבה אחת והיא שזה יותר מידי צפוי ויהיה "משעמם" אם הוא יזכה למרות שהוא הכי ראוי לזכות העונה ,אי אפשר להגיד שלא עשה טעות והתנהג בצורה ברבית עם זיוה אבל אני מוותר לו (:
האם זה יהיה תמיר ורדי שיזכה בגמר האח הגדול 4? תמיר ללא ספק הוא דייר מיוחד במינו בן אדם שלא פוגשים כל יום מתוק אמיתי ,ישר ואהוב.
תמיר העונה קרע את כל מדינת ישראל אם הריקודים המוזרים שלו ועם הדיבור המצחיק ,לתמיר ורדי יש קהל גדול בחוץ שאוהב ולמען האמת גם אני בעדו ולפי כל הסקרים תמיר ורדי הוא זה שיזכה הערב בגמר האח הגדול וכך גם לי נראה
לסיכום מי שיזכה הערב בבית האח הגדול עפ"י הסקרים ושמועות הוא תמיר ורדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה