יום חמישי, 19 באפריל 2012

אלון גל מסתכל לגזענות בעיניים




אלון גל מסתכל לגעזנות בעיניים

הערב ברשת במסגרת התוכנית "הסיפור" עלה תחקיר של המאמן האישי "להסכתל לגזענות בעיניים"כידוע אלון גל המוכר יותר כקאוצ'ר בתוכנית משפחה חורגת של הזכיינית רשת.

בתחקיר של אלון גל עלה ניסוי מעניין מאוד על גזענות בין אשכנזים כחולי עיניים ובהירי עור לעדות המזרח עם העיינים החומות וגוון העור הכהה יותר ,כשראיתי את הפרומו לתוכנית שמעתי הרבה אנשים שהרימו גבה ואמרו "נו באמת" "כבר לא קיימים דברים כאלה" ואני עניתי להם חכו ותראו את הניסוי ולאחר מכן תסיקו מסקנות.

הניסוי הערב של אלון הראה עד כמה הגזענות עדיין קיימת בתוכנו  למרות שחשבנו שהיא כבא לא קיימת ושעדיין לא כולם שווים ויש עדיין עליונות ליוצאי עדות מזרח אירופה(אשכנזים)ומה שהכי מפליא אותי עד כמה חלק מהשתתפים הכחולי עיניים פשוט שמו פס והתנגחו והכחישו שאין שום גזענות ודיכוי לספרדים ויש שיווין מוחלט זה רק מראה עד כמה החברה שלנו צריך שינו יסודי מהשורש .

בכל מקרה אני מודה מאוד לקאוצ'ר אלון גל על היוזמה המבורכת של הניסוי הזה של להראות לאנשים את האמת שהם כל כך מפחדים ממנה נקווה שהשידור הערב יעשה הרבה לאנשים ושבמשך השנים לכל אחד ואחד אם זה כהי עור שחור עור או כחול עיניים יהיה שיווין זכויות מלא בחרה הישראלית ובכלל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה