יום רביעי, 12 ביוני 2013

הסרת משקפיים | הסרת משקפיים בתל אביב | הסרת משקפיים | CARE הסרת משקפיים | הסרת משקפיים בתל אביב | הסרת משקפיים | CARE
 הסרת משקפיים CARE | הסרת משקפיים | הסרת משקפיים בלייזר - - -
ביום שהצטרכתי לשים משקפיים זה היה בגיל 15 לאחר חטיבת הביינים הלכתי לבדיקת עיניים לאחר שהתחילו לי כאבי ראש בלתי מוסברים והתחלתי להבין שהכאבים חלים רק כאשר אני צופה בטלווזיה או משחק במחשב הביתי,מה שגם הכתוביות בטלווזיה החלו להיראות לי מטושטש יותר ויותר מחודש לחודש הייתי צריך להתקרב לטלווזיה לאחר שהבנתי שכנראה אני זקוק למשקפיים וסובל מבעיה בראייה פניתי לרופא עיינים בקופת חולים השכנותית הקורבה לאזור מגורי ושם התברר לי שכלל הנראה אני יצטרך משקפיים במספר נמוך יחסית של -1 ולפי דבריו של רופא העיינים אם אני יקפיד לשים את המשקפיים בזמן ישיבה ממושכת מול הטלווזיה ועל המחשב  הראייה שלי לא תדרדר ואולי יתרה מכך הראייה שלי תשתפר ,למען האמת שמחתי מדבריו של הרופא/אופטומטריסט והלכתי וקניתי משקפיים בחנות האופטיקה הקרובה ,באמת הלכתי וביצעתי את מה שהרופא אמר וייעץ לי וכל פעם שישבתי על המחשב או על הטלווזיה /זמן קריאה הייתי מרכיב את המשקפיים ,השאלה הנשאלת האם הרופא צדק והמספר לא גדל? התשובה היא לא הרופא כנראה טעה ובכל חצי שנה/שנה המספר גדל לי וכבר התחלתי להרכיב משקפיים/עדשות באופן קבוע כל הזמן וברוב שעות היממה ,בחודשים הראשונים שנודע לי שאני יצטרך להרכיב משקפיים באופן קבוע ולא רק בזמן צפיייה בטלווזיה או רק במחשב הכניס אותי לסוג של "באסה" שכאילו עכשיו נוצרה לי איזושהי מגבלה שאני יצטרך להתמודד איתה כל חיי ובכלל להרכיב משקפיים הייתה בשבילה בעיה כי לא אהבתי את המראה שלי עם משקפי הראייה ובזמן שהייתי יוצא מביתי הייתי מחליף את המשקפיים בעדשות המגע .
נכון העדשות מגע נתנו לי פיתרון מצוין למראה שלי ללא משקפיים אך עם הזמן החלו להיוור לי דלקות בעיינים והעדשות הפכו גם למגבלה של ממש שמתבטאת בעיינים אדומות/שורפות לפעמים בשעות הבוקר כדי לצאת מהבית לעבודה בזמן הרכבת העדשות העיינים פשוט היו צורבות וההרגשה הייתה בלתי נסבלת ,לאחר התלבטיות רבות חיפשתי פיתרונות להסרת משקפיים דבר שיכול לשפר לי את איכות החיים ולהסיר ממני את המגבלה של עדשות הראייה/משקפיים ובאותה תקופה שמעתי על דבר נהדר המצאה חדשה בזמנו שנקראת הסרת משקפיים בלייזר,למען האמת אני בחור קצת הססן ומייד חיפשתי כל מיני מקורות מידע באינטרנט על הסרת המשקפיים ,והבנתי שזה הוא הפיתרון האולטמטיבי להסרת המשקפיים הלכתי וחיפשתי המצלמות על כמה וכמה מרפאות להסרת משקפיים ולאחר סינון רציני בחרתי במרפאת care שעלייה קיבלתי את ההמלצות הכי טובות ומה גם שלפי בירור קטן הבנתי שהם קיבלו גם את התואר "יצאת צדיק" בתוכנית של חיים הכט לאחר ההגעה לייעוץ בקשר להסרת המשקפיים בלייזר קיבל אותי רופא חייכן ולאחר מכן הבנתי גם שהוא אחד המובילים בארץ ועם ניסיון רב בתחום של הסרת משקפיים בלייזר הלכתי על זה וביצעתי את הטיפול במכון care ולמען האמת הופתעתי לאחר יום! כבר חזרתי לשיגרה רגילה שזה דבר לא מובן מאליו ,כיום אחרי כמה שנים אני עדיין רואה מצוין ולא זקוק למשקפיים או עדשות מגע,אם גם אתם רוצים לעשות טיפול של הסרת משקפיים בלייזר אז ההצעה שלי היא מרפאת care ,צירפתי לכם קישור למרפאה כדי ליצור איתם קשר לחצו כאן
ושיהיה בהצלחה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה