יום שני, 18 בנובמבר 2013

צפייה ישירה , הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 5

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה, ברוך מתחיל להפנים שהשיטות של נדב עובדות ושלסחוט אנשי צווארון לבן על סכסוכים כספיים משתלם הרבה יותר מלסחוט עבריינים, הם הולכים אחריו בשיטה החדשה והגורפת וממשיכים בצעד גדול יותר פעם עם סכומים הרבה יותר רציניים.
הבורר עונה 4 פרק 5: נדב נלחם עם עצמו מצפונית האם עליו לצלצל לעמליה ולגלות את האמת פעם אחת ולתמיד על חייו ואביו הביולוגי או שמא להמשיך ולחיות אולי בשקר, הוא חושש שבמידה וידע את האמת התנהגותו תהיה שונה והפחד יורגש עליו, דבר אשר עלול באופן מובהק לסכן את חייו.
נדב משתמש בטיפ שיגאל הנאצי נותן לו ומגייס חייל מיחידה קרבית להיות חייל של משפחת אסולין, הדבר מוכיח את עצמו כעובד בשל הנאמנות ורוח הקרב אשר שרויה באופן מתמיד באדם שכל חיו סבבו סביב זה במשך שלוש שנים.
אבי מבין שהתאהב בנטלי וממשיך לנסות לקרב אותה אליו ולפתח משהו הדדי בניהם.
וינר מתאם פגישה עם גבאי מנהל המוסד הפסיכיאטרי בו מאושפז אבי ומבקש ממנו לדאוג שעד שהאימפריה של משפחת אסולין לא מתמוטטת הוא לא משחרר את אבי.
הבורר 4 הסדרה הטובה ביותר כיום בטלוויזיה הישראלית מפתיעה אותנו בכל שבוע מחדש עם פרק סוחף מקורי ומרתק, השבוע תגלו דברים חדשים שלא ידעתם על אבי, צפו בפרק 5 לפני כולם באיכות מדהימה רק אצלנו באתר
הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה