יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 10 - לצפייה ישירה !


הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה. הסדרה המיוחדת הזאת נכנסת לשיא העלילה. בפרק הקודם הבורר גילה שנדב חושב שיגאל הנאצי הוא אביו האמיתי. הוא מבין שיגאל עשה פה תרגיל והוא מבין שיגאל ערב בזה גם את עמליה. הבורר מחליט שהוא חייב לעשות מעשה כדי שלא יאבד את נדב לטובתו של הנאצי. הבורר מתלבט עם בולדוג, מה עליו לעשות ובולדוג מציע לו לחכות בינתיים ולראות מה יקרה. ברוך מסכים להצעה של בולדוג למרות שכואב לו על כך שנדב מאמין לאוייבו. ברוך מחליט להתמקד בבנו השני שאמור להיות בבית החולים הפסיכיאטרי אך הוא מגלה שאבי ברח.

נדב ואלונה


נדב מקשיב ליגאל הנאצי. במקביל הוא מנסה ליצור קשר עם עמליה אך הוא מגלה שהיא נעלמה. גם הבורר מנסה למצוא אותה אך לא מצליח. נדב מתקשר אל אלונה לעזרה והם נפגשים. בינתיים אירנה מתחילה לתכנן את החתונה שלהם. היא יוצאת אל הקניון ורואה את נדב יושב עם אלונה. אירנה נעלבת עד עמקי נשמתה וכשהיא שבורה מבפנים, היא הולכת אל ניקולה ומספרת לו הכל. ניקולה משכנע אותה כי הילד לא צריך אבא כזה, שיבגוד באמו ואירנה המיוסרת והכועסת מסכימה לחסל את נדב.

אבי וגילה
לחצו כאן כדי לצפות בבורר 4 פרק 10. אבי מגיע אל אמו כדי שהיא תעזור לו לברוח. הוא מציג בפניה את נטלי, אהובתו החדשה וגילה לא מוכנה לשמוע על כך. היא דורשת מאבי לחזור אל אשתו אך הוא מסביר לה שבינו לבין ענבל אין יותר כלום. הוא מסביר לה שהוא הבין שהוא לא אוהב ואף פעם לא אהב את ענבל ושעכשיו הוא יודע מהי אהבה. גילה לא מרוצה מכך אך מסכימה לעזור להם. היא לא מחבבת את נטלי. היא לא אוהבת את זה שהבן שלה מאוהב בחולת נפש. אך היא לא יכולה להגיד שום דבר בקשר לזה ולכן היא מחליטה לעזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה