יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

חם ברשת:הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה. הפרק החדש של הסדרה מביא כמה פתרונות לחייהן של הדומויות המרכזיות. אחרי שבמשך הרבה פרקים הדמויות סבלו בעיקר מחוסר ידיעה על עתידם הפרק סופסוף הדברים מתחילים להתבהר. נדב מצליח לשכנע את ניר להצטרף אליו. ניר מבין כי אין לו ברירה אחרת והוא רואה שנדב באמת נחוש לעזור לו. הוא מחליט להצטרף לשורותיו של נדב ולהפוך לחייל המצטיין שלו אחרי שנדב מציל אותו מהכלא. הבורר מברר כמה דברים עם עמליה. המידע שהוא שומע ממנה גורם לו להקלה רבה. הוא מחליט להפגיש בין נדב לעמליה אחרי שהאיום הוסר. נדב ממשיך להפעיל את השיטה שלו ואוסף הרבה מאוד כסף לטובת האימפריה. אירנה מצליחה למנוע מפבל לרצוח את נדב.
 


אבי ונדב
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 8 פ. תוך כדי הישיבה בבית החולים הפסיכיאטרי, אבי מפתח כעס עז כלפי נדב על כך שהוא הכניס אותו לבית החולים. נדב מגיע לבקר אותו ואבי מתייחס אליו בקרירות. כשנדב מנסה לברר מה קורה לו, אבי מנסה להסתיר ממנו את חוזק הכעס שלו. הוא מחליט בינו לבין עצמו שנדב לא אחיו יותר ושהוא יתנקם בו על מה שנגרם לו. נדב מנסה לברר אצל אבי מה שלומו. הוא חושב שהגיע הזמן להוציא את אבי מהמקום הזה. נדב מנסה לדבר עם הפסיכיאטר, אך ההוא מתחמק ממנו ונדב מבין שמשהו מרחש כאן מאחורי הקלעים. נדב יוצא מבית החולים עם ההחלטה להוציא את אבי מבית החולים מה שלא יהיה.


נדב ואירנה
לצפייה בבורר עונה 4 פרק 8 לחצו כאן. אירנה מנסה למצוא את נדב כדי להזהיר אותו מפני פבל אבל נדב מתחמק ממנה. בסופו של דבר היא כן מצילחה לתפוס אותו. לפני שהיא מספיקה להגיד לו משהו, הוא צועק עליה על כך שהיא עוקבת אחריו. הוא אומר לה כמה דברים קשים וכואבים. נדב לא נותן לאירנה להוציא מילה מהפה ועוזב אותה כשהיא עומדת שם לבדה, בוכה. אירנה מבינה שנדב לא יהיה שלה מה שלא תעשה. היא מחליטה לא להתערב בגורלו יותר ומחליטה לעשות את מה שאחיה מבקש ממנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה