יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 10

הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה


הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה היא סדרה שלא נותנת לצופים לנוח והיא מביאה את כל הדברים שהפכו את הסדרה הזאת להצלחה ישראלית וסמל של הצלחה קולנועית בארץ, הפרקים האחרונים מראים לנו את כל האנשים שרוצים להפיל את ברוך אסולין ואת כל התכנונים כדי לעשות את זה. הדמויות כאן ממשיכות להתנהל בצורה רגילה, אבל בפנים כולם יודעים שיש להם אויבים שעורבים להם בסדרה הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה. בפרק הזה ניתן לראות את כל הדמויות שקשורות למשפחתו של ברוך אסולין וגם הם ממשיכים להיות כל הכוונת של אנשים רבים.


הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה


הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה מצליח להביא לנו את ההתנגשויות בין אויבים וותיקים והכל נעשה בדרך גלויה. המתח בין הדמויות עולה מדרגה חדשה רבים מוצאים את עצמם יורדים למחתרת כדי לא להיות על כוונת של אנשים אחרים בסדרה הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה. יגאל הנאצי הוא דמות המפתח והוא מביא איתו את כל הרצון לנקום והוא מחכה כבר הרבה מאוד זמן כדי לסגור קצוות פתוחים שהוא השאיר עם ברוך בגרמניה, הוא צבר מספיק כוח כדי להיות מתחרה ראוי לאימפריה של ברוך אסולין והוא מהווה עליו איום ממשי.

הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה


כל הפרקים של עונה זו הצליחו הביא לנו את המתח שהתחיל בפרקים הראשונים והגיעו לשיאם לקראת סוף העונה. בסדרה הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה. גם כאן אפשר לזהות את מי שעומד מאחורי כל המזימות לחסל את ברוך אסולין וזה כבר הופך לקרב של ממש. הבורר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה מביא לנו את כל בני משפחת ברוך אסולין, שיוצאים למתקפת נגד ולא נשארים אדישים למתרחש. הפרק הזה שווה צפייה לכל מי שאוהב את הסדרה הזאת ועוקב אחרי העונה הזאת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה